بازی های سال 2017

دانلود بازی Crashday Redline Edition | نسخه ElAmigos - PLAZA

دانلود بازی Crashday Redline Edition | نسخه ElAmigos - PLAZA

Crashday Redline Edition یک بازی ویدئویی مسابقه‌ای است که توسط استودیوی Moonbyte Studios توسعه داده شده است. این نسخه یک بازسازی و بهبود یافته از بازی اصلی Crashday می‌باشد که در سال 2006 منتشر شد. Crashday Redline Edition در سال 2017 برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است. بازی Crashday Redline Edition در محیطی باز با دید سوم شخص انجام می‌شود و ترکیبی از مسابقه، اکشن و محیط‌های تخریب‌پذیر را در خود دارد. هدف اصلی این بازی، شرکت در مسابقات و رقابت با سایر بازیکنان به منظور کسب امتیاز و برتری است. شما می‌توانید در مسیرهای مختلف مسابقه بدهید و در آن‌ها شرکت کنید، علاوه بر این می‌توانید در حالت‌هایی مانند ماموریت‌های تخریب، تعقیب و گریز و حتی ویرانی بازی کنید.

دانلود بازی Little Nightmares برای کامپیوتر | نسخه GOG - ElAmigos

دانلود بازی Little Nightmares برای کامپیوتر | نسخه GOG - ElAmigos

بازی Little Nightmares به عنوان نسخه اول مجموعه در سال 2017 برای پی سی و کنسول های بازی منتشر شد. ساخت بازی بر عهده استودیو Tarsier Studios قرار داشت. سبک بازی را می توان ترسناک، بقا و پلتفرمر معمایی نامید. بازی فقط دارای حالت تک نفره است. همچنین در ساخت آن از موتور بازی سازی Unreal Engine 4 استفاده شده است. بازی Little Nightmares پس از انتشار نقدهای مثبتی را دریافت کرد. گرافیک، جلوه های صوتی و حال و هوای بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. نسخه پی سی امتیاز 81 را در متاکریتیک دریافت کرد. تعلیق، یکی از خصوصیات جذاب بازی کابوس های کوچک محسوب می شود. این بازی گیمرها را در محیط های ترسناک و خاص خود قرار می دهد و از آن ها می خواهد پازل های مختلف را حل کنند. هیولاهای ترسناکی در بازی وجود دارند که جذابیت آن را بیشتر می کنند. دنباله بازی با عنوان Little Nightmares II در سال 2021 به انتشار رسید. دانلود بازی Little Nightmares به شما علاقمندان بازی های سبک ترسناک و بقا پیشنهاد می شود.

دانلود بازی Need For Speed Payback Deluxe Edition | در 3 نسخه Fitgirl-DODI-ElAmigos

دانلود بازی Need For Speed Payback Deluxe Edition | در 3 نسخه Fitgirl-DODI-ElAmigos

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

بازی Need For Speed Payback به عنوان یکی از نسخه های جدیدتر مجموعه نید فور اسپید در سال 2017 برای پی سی و کنسول های نسل هشتم به انتشار رسید. کار ساخت و توسعه بازی بر عهده استودیو Ghost Games قرار داشت. بازی در سبک ریسینگ قرار می گیرد و در یک محیط جهان باز به نام Fortune Valley جریان دارد که می توان آن را نسخه خیالی لاس وگاس نامید. بازی Need For Speed Payback نقدهای متفاوتی را دریافت کرد و به طور کلی عملکرد آن متوسط در نظر گرفته شد. نسخه پی سی در وب سایت متاکریتیک امتیاز 62 را به خود اختصاص داد. از نظر تجاری، این نسخه نید فور اسپید نسبتا موفق ظاهر شد و توانست فروش خوبی را تجربه کند. بازی همچنین نامزد دریافت جوایز معتبری در دسته بندی ریسینگ شد. دانلود بازی Need For Speed Payback نسخه اصلی برای ویندوز 10 ریپک های Fitgirl، Dodi و ElAmigos در انتهای این پست امکان پذیر است.

دانلود بازی outlast 2 برای کامپیوتر | نسخه DODI - GOG

دانلود بازی outlast 2 برای کامپیوتر | نسخه DODI - GOG

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

دانلود بازی outlast 2، در صورتی که به دنبال یک عنوان خوش ساخت در ژانر ترسناک و بقا هستید به شما توصیه می شود. این بازی به وسیله استودیو Red Barrels ساخته و در سال 2017 برای پی سی و کنسول های نسل هشتم منتشر شد. بازی outlast 2 دنباله ای برای قسمت اول مجموعه است که در سال 2013 منتشر شد. بازی دارای یک لوکیشن متفاوت نسبت به قسمت اول می باشد. همچنین کاراکترها و محیط های آن متفاوت از قسمت قبلی طراحی شده اند. دانلود بازی outlast 2 بازیکنان را در نقش خبرنگاری قرار می دهد که به همراه همسرش به بیابان های آریزونا سفر می کند، اما پس از سقوط هلیکوپتر آن ها از یکدیگر جدا می شوند. در ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است. بازی در ژانر Survival Horror قرار می گیرد و فقط دارای حالت تک نفره است. همچنین از دید اول شخص روایت می شود. بازی توانست نقدهای مثبتی را به خصوص برای نسخه پی سی دریافت کند. در وب سایت متاکریتیک نسخه پی سی امتیاز 75 را دریافت کرد. وب سایت های معتبر از جمله IGN و Game Informer و PC Gamer نمرات نسبتا بالایی را به آن اختصاص دادند. اوت لست 2 به عنوان یک دنبالۀ ترسناک برای قسمت اول شناخته شد و طراحی آن به همراه مکانیک دوربین دستی و گیم پلی سریع مورد تحسین قرار گرفتند. می توان گفت در ژانر ترسناک بازی اوت لست 2 یک عنوان خلاقانه و خوش ساخت محسوب می شود که ارزش تجربه کردن را دارد و بازیکنان را با چالش های زیادی مواجه می کند.

دانلود بازی سونیک برای کامپیوتر | بازی Sonic | همه ورژن ها

دانلود بازی سونیک برای کامپیوتر | بازی Sonic | همه ورژن ها

با دانلود بازی کامپیوتری سونیک، وارد دنیای رقابتی جذابی می شوید. دنیایی پر از ابزارهای رقابتی که شما را وارد فضای بی نظیری می کند. بازی سونیک به واسطه شخصیت اصلی Sonic و هم تیمی ها و دکتر اگمن بدجنس دنبال می شود. در این بازی هم فضای مسابقه ای دیده می شود و هم می توان از ابزارهای رقابتی جدید استفاده کرد. سری های جدید بازی سونیک به شکل دو بعدی و سه بعدی طراحی می شوند. دانلود انواع بازی های Sonic سگا قدیمی از تعمیر پی سی.

دانلود بازی اساسین کرید اوریجینز | نسخه Dodi - Fitgirl - Elamigos

دانلود بازی اساسین کرید اوریجینز | نسخه Dodi - Fitgirl - Elamigos

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

بازی Assassins Creed Origins دهمین بازی از سری بازی های اساسین کرید است. این بازی در تاریخ 27 اکتبر سال 2017، توسط شرکت یوبی سافت برای Xbox one، PlayStation 4 و کامپیوتر عرضه شد. تیم توسعه دهنده این بازی متشکل از افرادی است که در طراحی بازی assassins creed iv: black flag حضور داشتند. جالب است بدانید که قبل از این که بازی اساسین کرید syndicate ارائه شود (یعنی قبل از سال 2015) کار بر روی بازی اساسین کرید Origins آغاز شده بود. برای دانلود بازی اساسین کرید Origins عجله کنید. تجربیاتی در این بازی هست که در ورژن های قبلی نبوده است.

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی